Dispare optimizarea seo ? Marketingul digital se mută în spțiu? Space X al lui Elon Musk și firma canadiană GEC au anunțat lansarea unui panou în spațiu, scrie Hypebeast. Companiile doresc să aducă la viață conceptul de artă spațială. Ei intenționează să înceapă interacțiunea cu agenții de publicitate în 2022.
Cum va funcționa?
Racheta SpaceX va lansa în spațiu un mic satelit, CubeSat, care a fost special conceput de GEC. Dispozitivul poate afișa reclame personalizate care îi sunt trimise prin rețele de mare viteză. Alte detalii tehnice – de exemplu, dacă va fi difuzarea de videoclipuri printr-un sistem prin satelit și dacă va fi posibil să se facă distincția între reclame și Pământ – companiile nu dezvăluie.
Agenții de publicitate vor putea cumpăra spațiu pe panoul publicitar cu criptomonede. Prețul său depinde de valoarea de piață a jetoanelor criptomonede. Acestea pot fi convertite în drepturi necesare pentru gestionarea pixelilor pe CubeSat. Cu cât reclama este mai mare sau mai lungă, cu atât trebuie să cumpărați mai multe jetoane.
Potrivit dezvoltatorilor, publicitatea spațială va fi mai solicitată. Agenții de publicitate din Statele Unite plătesc aproximativ 923.000 de dolari pe lună pentru a-l afișa pe un panou publicitar într-un oraș mare.
Elon Musk a început să vorbească despre așa-numita artă spațială încă din 2018. El a anunțat că vrea să lanseze în spațiu o echipă formată din opt artiști, designeri și arhitecți. Conform ideii lui Musk, după ce au văzut luna, ar trebui să fie inspirați și după ce s-au întors pe Pământ pentru a crea ceva cu adevărat nou și neobișnuit. Zborul este programat pentru 2023.
0 Comentarii