Cumparaturile online inregistreaza cifre in crestere, cu 35% mai mult de la an la an, dovedind ca internetul este un loc excelent pentru companii de a face fata recesiunii economice. Cu cele mai bune idei si putina cercetare, firmele mici pot gasi si pot expoata o nisa profitabila, la costuri foarte mici de a concura cu firmele mai mari care au succes.
Exista multe moduri prin care puteti creste vizibilitatea site-ului dumneavoastra, fara sa cheltuiti atat de multi bani. Iata cateva sfaturi de promovare seo.
1. Promovare seo prin analiza comportamentului de cautare. Petreceti cat mai mult timp cercetand ce cuvinte cheie si expresii cauta utilizatori online ca sa gaseasca articolele pe care le vindeti. Folositi Wordtracker pentru a identifica cele mai uzuale expresii, dar si care produc mai putine rezultate de cautare media. Acest expresii va oferea cea mai buna rentabilitate. De asemenea, incercati sa testati mai multe expresii de cautare in Google pentru a vedea cum sunt rezultatele si care sunt alte expresii legate.
2. Promovare seo prin optimizarea site-ului pentru Google. Majoritea utilizatorilor gasesc un site folosind motoarele de cautare online. Google detine 88% din aceasta piata, asa incat este esential sa va asigurati ca site-ul dumneavoastra ocupa un loc cat mai bun in clasamentele Google.
3. Optimizati paginile de rang inalt. In caseta de cautare Google, introduceti cuvintele cheie pe care doriti sa le optimizati. Prima pagina listata din site-ul dumneavoastra va fi cel mai usor de optimizat pentru acea expresie cautata.
4. Creati descrieri meta inteligente pentru promovare seo. Descrierile META pentru fiecare pagina ar trebui sa fie considerate ca fiind copie de publicitate si ar trebui sa stimuleze utilizatorul sa dea click. Cuvinte cheie meta sunt irelevante si cuvinte cheie din descrieri meta nu sunt utilizate de catre Google.
5. Optimizati elementele imporante. Fiecare fraza cheie ar trebui sa fie inclusa in mod natural in textul paginii pe care o optimizati de trei sau patru ori cel putin. Includeti intotdeauna fraza cheie in tag-ul <titlu>. Aceasta eticheta ar trebui sa aiba 8-9 cuvinte. Deci e greu sa optimizati o pagina pentru treisau patru cuvinte cheie. Folositi fiecare expresie cel putin de doua ori in heading sau subheading. Fiti atenti sa nu supra-optimizati. Daca Google ajunge la concluzia ca ati incercati sa scrieti aceeasi expresie in mod nefiresc, veti fi bannat. Scrieti pentru utilizatori, dar gandidu-va ca textul va fi scanat de roboti.
0 Comentarii